Haluatko olla mukana vaikuttamassa yritystoiminnan menestymiseen Etelä-Savossa? – Liity kauppakamarin jäseneksi

Suomessa kauppakamariin kuuluu yrityksiä, julkisyhteisöjä, elinkeinonharjoittajia, kuntia ja yhdistyksiä. Kauppakamarin jäsenet saavat kansainvälistä vaikutusvaltaa osana Kansainvälisen kauppakamarin (ICC) yritysverkostoa. Jäsenyys edellyttää liiketoiminnan harjoittamista terveiden liiketoimintaperiaatteiden mukaisesti.

Kauppakamrin jäsenenä sinulla on mahdollisuus päästä vaikuttamaan yrityksesi toimintaympäristöön ja edunvalvontaan eri luottamustoimiemme kautta (kts. toimielimet).

Maksulliset palvelut jäsen saa aina jäsenetuhintaan. Osa palveluista on vain jäsenille. Eniten jäsenyydestä hyötyy aktiivinen ja osallistuva jäsen, joka käyttää kauppakamarin monipuolista palvelutarjontaa ja laajaa verkostoa.

Kauppakamarin jäsenyyttä haetaan alla olevalla lomakkeella. Liittyvän yrityksen koko henkilöstö kuuluu jäsenetujen piiriin!

Etelä-Savon kauppakamarin säännöt.

Tietosuojaseloste