Yhteystiedot

Löydät tältä sivulta Etelä-Savon kauppakamarin yhteystiedot sekä laskutusosoitteet. Voit olla meihin suoraan yhteydessä tai täyttää sivun alalaidan yhteydenottolomakkeen!

Teppo Leinonen
​​​​​​​Toimitusjohtaja

Vastuualueet: Edunvalvonta, vaikuttaminen, kauppakamaritoiminnan suunnittelu ja kehittäminen, mediasuhteet, yhteistyö eri sidosryhmien välillä kansallisesti ja kansainvälisesti, hallitukset, Hilja ja Alpo Savolaisen rahasto sekä luottamushenkilöhallinto.
Tiina Ylönen
Kehityspäällikkö

Vastuualueet: Jäsenasiat, valiokunnat ja työryhmät, tietojärjestelmät, viestintä, taloushallinto, koulutukset ja palvelut, hankkeet sekä ulkomaankaupan asiakirjat.

ETELÄ-SAVON KAUPPAKAMARI

Toimialue: Etelä-Savon maakunta. Kauppakamariosastot ovat Mikkelissä, Pieksämäellä ja Savonlinnassa.

Avoinna arkisin 9-15

Maaherrankatu 14 LH 8
50100 MIKKELI

etelasavo@kauppakamari.fi / etelasavo@chamber.fi
y-tunnus: 0500585-5

Laskutusosoitteet

Otamme ensisijaisesti vastaan verkkolaskuja.

Verkkolaskuosoite: 003705005855
Välittäjä: Maventa (003721291126)

Välittäjätunnus pankkiverkosta lähetettäessä: DABAFIHH*
*Käyttäkää tätä välittäjätunnusta mikäli käytössänne olevasta verkkolaskutusohjelmasta ei voi lähettää laskuja suoraan Maventan välittäjätunnukselle