Tulossa teema-aamu hallitustyön johtamisesta!

Hallituksen tehokas hyödyntäminen on avainasemassa yrityksen muutoskyvykkyyden näkökulmasta. Aktiivinen hallitus on yrityksen voimavara ja parhaimmillaan kilpailuetu.

Jotta toimitusjohtaja ja yritys saavat kaiken irti hallituksesta, tulee sitä johtaa tehokkaasti. Etelä-Savon kauppakamari järjestää yhdessä Xamkin kanssa teema-aamun Mikaelissa ti 25.4. hallitustyön johtamisesta.  Tapahtumassa DI, eMBA ja hallituspartneri Jari Osmala kertoo ja antaa esimerkkejä hallituksen tehokkaasta hyödyntämisestä erilaiset tilanteet ja tavoitteet huomioiden.

Tule kuulemaan, keskustelemaan ja saamaan ideoita, miten oma hallituksesi voisi toimia vielä monipuolisemmin! Tapahtuma alkaa aamupalalla klo 8.30, ohjelma klo 9-11. Lue lisää ja ilmoittaudu mukaan!

Tapahtuma on osa PK-yritysten muutoskyvykkyys -hanketta , jota rahoittavat Euroopan sosiaalirahastosto sekä Etelä-Savon Ely-keskus. Etelä-Savon kauppakamari on hankkeessa mukana Hallitukset töihin -työpaketilla ja edistää hankkeen ajan yritysten hallitustyöskentelyä alueella.